یک هفته بدون آرایش

گاهی بدلیل فعالیت بالا خسته می شویم و این خستگی در پوست صورت شما کاملا مشخص می‌باشد. همچنین ممکن است تمام  صورت شما مملو از جوش و آکنه شده باشد .

آلودگی ، سرما و گرما به شدت به پوست شما آسیب وارد کرده است و شما استرس بالایی برای صورت خود دارید.

آرایش هنر جذابی است .یک هنر جدایی ناپذیر و واقعی برای طول روز می باشد که تمام خستگی و ایراد های صورت مارا پنهان می کند و به صورت ما زیبایی  می بخشد . اما همه ما می دانیم که صورت طبیعی زیبایی ما را دو برابر می کند  و قبول صورت خود با تمام نقص هایی که دارد اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد .

یکی از بهترین فواید آرایش نکردن صرفه جویی در زمان می باشد .کمترین میانگینی که برای آرایش در نظر گرفته شده 38 دقیقه است 

این زمان را می توان صرف فعالیت های بدنی یا روش های مراقبت از پوست کرد که تاثیر آن بیشتر از آرایش کردن می باشد .

 زیبایی حق همه می باشد و برای آن  باید تلاش کرد . اما تنها راه ، آرایش کردن نیست .داشتن پوستی صاف و درخشان به مراتب جذابیت شما را افزایش می دهد .

این طبیعی بودن و آرایش نکردن باعث سم زدایی پوست شما می شود و به پوست استراحت می دهد.و سلول های پوست شما بازسازی و ترمیم می شود .

شاید بهترین دلیلی آرایش نکردن صرفه جویی در هزینه های شما باشد .

وقتی شما هروز عادت دارید آرایش کنید ،وقتی یک هفته بدون آرایش هستید  و در محیط های دوستانه یا کاری خود بدون آرایش می روید ،این تفاوت باعث جذابیت شما می شود و اعتماد به نفس شما افزایش می یابد .

واقعیت این است که شما نباید معتاد به آرایش شوید .باید در طول ماه یک هفته بدون آرایش باشید تا این نقاب مصنوعی را کنار بگذارید .

در این یک هفته ای که آرایش نمی‌کنید می توانید از ماسک های مختلف برای لایه بردای و ترمیم پوست خود استفاده کنید .

برای داشتن پوستی زیبا ، نوشیدن مقدار زیادی آب ضروری است: بین 2 تا 3 لیتر در روز بسیار عالی است . اگر آب کافی ننوشید ، جوش ، خشکی پوست و چین و چروک ایجاد می شود.

اتفاقی که رو به افزایش است د،در سال های اخیر زنان کمتر آرایش می کنند و کاملا طبیعی در مکان های عمومی حاضر می شوند . زنان  مشهور سعی در حفظ جذابیت خود به طور طبیعی دارند .

بدون آرایش بودن کار آسانی نیست به خصوص برای آنان که هر روز آرایش دارند .

یک هفته بدون آرایش باعث می شود پوست شما نفس بکشد . ایراد هایی که صورت شما دارد و زیر آرایش پنهان می کنید  نمایان می شود در نتیجه تلاش می کنید آنها را رفع کنید .

نقص و ایراد صورت خود را به عنوان یک نقطه قوت بدانید زیرا کک و مک و آکنه به طور طبیعی در صورت شما وجود دارد و شما را زیبا می کند .

کرم های آبرسان بهترین انتخاب شما برای  یک هفته  بدون آرایش می باشد .ترمیم پوست و بازسازی پوست ، شما را مجدد به دوران کودکی باز می گرداند ، و شما را جوان می کند .

دیگران پسندیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *