لیفت صورت راهی برای زیبایی

لیفت، عمل جراحی است که به مرد یا زن اجازه می دهد، تا پیش از 10 سال چهره خود را جوان ترکنند. این عمل شامل اصلاح افتادگی پوست و چین و چروک است. روش های لیفت صورت با هدف کاهش علائم پیری و بازگرداندن ظاهر جوان تر به پوست صورت انجام می شود.

لیفت برای درمان افتادگی پوست و هم چنین عضلات گردن، صورت، پیشانی، ابرو،گونه ها و فک طراحی شده است.

عمل زیبایی لیفت صورت تنها شامل استفاده از یک تکنیک یکسان برای همه ی اشخاص نمی باشد.هدف لیفت صورت بازگرداندن بیضی صورت، زاویه گردن و چانه یا سفت کردن ساختارهای پوست، ماهیچه و چربی است. تا ظاهری طبیعی و زیبا به صورت بدهد. اولویت، ایجاد هماهنگی یا بازگرداندن حجم صورت به منظور دستیابی به نتایج طبیعی تر و جوانسازی صورت است.

در روش قدیمی لیفت صورت، پوست به عقب کشیده می شد و چهره ظاهری مصنوعی به خود می گرفت. تکنیک های جدید لیفت با هر ساختار صورتی سازگاری دارد، بعد از عمل چهره حالت کاملا طبیعی پیدا می کند.

لیفت صورت یک عمل جراحی است که نیاز به بیهوشی عمومی دارد، اما در برخی موارد با روش بی حسی موضعی انجام می شود.

در حال حاضر نتایج ارائه شده بسیار دقیق و زیبا است. هیچ علائمی از جراحی روی صورت دیده نمی شود. برش های پوست بیشتر در موها، شقیقه ها، پشت گردن و اطراف گوش پنهان می شود. بنابراین زخم تقریباً نامشخص است. دیگران به راحتی نمی توانند متوجه شوند، شما عمل جراحی لیفت صورت انجام داده اید.

انواع مختلف لیفت صورت:

بسته به اهداف و انگیزه های مختلفی که اشخاص دارند، می توانید از بین سه نوع مختلف لیفت صورت یکی را انتخاب کند: لیفت موقت، لیفت گردنی یا مینی لیفت.

لیفت موقت برای افرادی که مایل به صاف کردن پیشانی و تقویت قسمت بالای صورت هستند بسیار مناسب است.

لیفت دهانه گردن و صورت برای افرادی که دارای پوست های نازک و اضافی در گردن هستند توصیه می شود.

مینی لیفت برای افرادی که دچار افتادگی کمی هستند تاثیرگذار است، در آن برش کمتری نسبت به لیفت کامل ایجاد می شود. در حین انجام مینی لیفت کاری به ترکیب عضله ندارند.

لیفت صورت و گردن را می توان از چهل سالگی به بعد انجام داد. قبل از این سن، ترجیح داده می شود که چین و چروک ها را از طریق روش های زیبایی مانند: تزریق اسید هیالورونیک، چربی، ماساژدرمانی و درمان های خانگی اصلاح کنید.

دیگران پسندیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *