دلیل تیرگی و سیاهی دور چشم

دلیل تیرگی و سیاهی دور چشم چیست و چگونه رفع می‌شود، چه درمان‌های خانگی برای آن وجود دارد؟


تیرگی و سیاهی دور چشم، از مشکلات رایج در مردان و زنان است و هنگامی که رخ می دهد ، ما احساس وحشتناکی می کنیم. نگران نباشید شما تنها کسی نیستید که با این مشکل روبرو هستید. برخی از مشهورترین افراد مشهور در سراسر جهان در برهه ای از زمان با این مشکل روبرو شده اند و مجبور شده اند برای پنهان کردن این تیرگی به آرایش بپردازند.

آنجا که پوست اطراف چشم حساس است ، برای درمان این مشکلات بهتر است به جای استفاده از محصولات شیمیایی به درمان های طبیعی متوسل شوید. بنابراین ، در این مقاله به تهیه چند داروی خانگی ساده میپردازیم که می تواند به نفس کشیدن زندگی در اطراف چشم شما کمک کند:

 

۱. شیر سرد یک پاک کننده طبیعی برای چشم است و همچنین به تسکین پوست حساس اطراف چشم کمک می کند. نحوه استفاده:
یک پنبه را به شیر سرد آغشته کرده و روی ناحیه تیره چشم بمالید. مدتی آن را نگه دارید و بعداً چشم ها را با آب سرد بشویید. حداقل سه بار تکرار کنید حدود یک قاشق چای خوری روغن بادام و چند قطره آب لیمو مصرف کنید ، آنها را ترکیب کرده و به آرامی در اطراف ناحیه چشم قرار دهید. ماساژ دهید و اجازه دهید ۲ تا ۳ دقیقه استراحت کند. سپس آن را بشویید

۲. گلاب مطمئناً می تواند به عنوان درمان مخفی شناخته شود! گلاب تازه ، طراوت بخش و جوان کننده است و عملاً می تواند تقریباً در همه انواع پوست و برای همه مسائل مربوط به پوست مورد استفاده قرار گیرد. همچنین می تواند به عنوان یک تونر موثر پوست نیز استفاده شود.

۳. آلوئه ورا یک مرطوب کننده موثر است. نحوه استفاده از آلوئه ورا:
ژل آلوئه ورا را به آرامی زیر چشم خود بمالید و ۵-۷ دقیقه ماساژ دهید و سپس آنرا بشویید.

ترجمه و تدوین : مهدیه جهانبانی

دیگران پسندیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *