اولین دوره تربیت مدرس زیبایی (BEAUTY TTC) برگزار شد

نخستین دوره تربیت مدرس زیبایی (BEAUTY TTC) 30 دی ماه 1402 در مرکز آموزش عالی اندیشه معین تهران برگزار گردید .

این دوره که با هدف افزایش توانمندی و بازدهی علاقمندان به حوزه تدریس در عر صه مراقبت زیبایی تدارک دیده شده است از ساعت 8 صبح روز 30 دی ماه آغاز شد و شرکت کنندگان پس از انجام پذیرش و دریافت کارت ورود و استقرار شرکت کنندگان در جایگاه خود در ساعت 9 صبح آغاز گردید .

در ابتدا سرکار خانم دکتر سازمند و جناب آقای دکتر حاج حسینی به شرکت کنندگان خیر مقدم عرض نمودند .

در بخش اول آموزش آقایان دکتر چراغی و میرحیدری  از اساتید دانشگاه و عضو سازمان روانشانی به ارائه آموزش در حوزه تدریس پرداختند . در پایان این بخش از تمامی عزیزان پذیرایی کامل  به عمل آمد و پس از پذیرایی جناب آقای دکتر حاج حسینی مدیر عامل شرکت بین المللی مکاپ به بیان تشریح فعالیت های شرکت بین المللی مکاپ در حوزه تدریس مراقبت زیبایی پرداختند.

در بخش بعدی آموزش جناب آقای استاد وحید حاجی زاده مدرس و مشاور سالن های زیبایی آموزش های خود را آغاز نمودند و در 2 بخش نکات مهم و کلیدی روش تدریس را به علاقمندان به حوزه تدریس در حوزه مراقبت زیبایی را ارائه نمودند .

در پایان شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان جهت دریافت مدرک و کارت مربیگری خود به روی استیج فرا خوانده شدند و مراسم با گرفتن عکس دست جمعی به پایان رسید .

ضمن تشکر از همه عزیزانی که در برگزاری این دوره ما را همراهی نمودند،امیدواریم توانسته باشیم مثل گذشته گامی بزرگی در حوزه تربیت مدرس زیبایی در ایران برداشته باشیم .

دیگران پسندیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *