آب کلروفیل ضد پیری می باشد

آب کلروفیل: فواید این نوشیدنی چیست؟

آب کلروفیل که به پاک شدن چین و چروک، از بین بردن جوش ها و کاهش وزن کمک می کند.

این نوشیدنی می تواند زیبایی پوست را بهبود بخشد، هضم غذا را تسهیل کند و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. اما بیش از همه ویژگی ضد پیری آن است که مورد توجه قرار می گیرد.

آب کلروفیل چیست؟

کلروفیل رنگدانه ای است که به طور طبیعی در گیاهان و سبزیجات وجود دارد و به آنها رنگ سبز می بخشد. به گیاهان اجازه می دهد تا از طریق فتوسنتز، نور خورشید را به مواد مغذی تبدیل کنند. کلروفیل علاوه بر کمک به گیاهان، می تواند برای انسان مفید باشد زیرا منبع خوبی از مواد مغذی ضروری، حاوی ویتامین ها A، C و K، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است.

کلروفیل را می توان به عنوان یک مکمل غذایی و یا یک کنسانتره مایع برای رقیق شدن در آب و ایجاد آب کلروفیل مصرف کرد. با این حال، توجه داشته باشید که مکمل ها و قطره های کلروفیل در واقع حاوی کلروفیل نیستند. در واقع، آنها حاوی کلروفیلین، یک نسخه نیمه مصنوعی و محلول در آب از کلروفیل هستند، که باعث می شود  به راحتی جذب بدن نشوند.

آب کلروفیل و کاهش وزن

آب کلروفیل فواید زیادی از جمله کاهش وزن برای بدن دارد. آب کلروفیل  هیچ کالری ندارد، به هضم خوب و کاهش نفخ کمک می کند. بنابراین، اگر کلروفیل همراه با یک رژیم غذایی سالم و فعالیت ورزشی منظم باشد، به کاهش وزن کمک می کند.

آب کلروفیل در برابر جوش و آکنه

آب کلروفیل همچنین خواص ضد التهابی را نشان می دهد، که آن را به یک عامل ضد آکنه تبدیل می کند. در واقع، فواید آن در ظاهر پوست اثبات شده است. آکنه ها پاک می شوند، پوست صاف می شود و منافذ پوست بسته می شوند. اثربخشی کلروفیلین را در افراد دارای مشکلات پوستی آزمایش کرده و به عنوان یک درمان ضد آکنه موثر واقع شده است.

آب کلروفیل و عملکرد ضد پیری آن

اما نقطه قوت آب کلروفیل که آن را به یک نوشیدنی محبوب برای گیاهان زیبایی تبدیل می کند، عملکرد ضد پیری آن است. از آنجا که کلروفیل حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان ها است، به مبارزه با آسیب ناشی از رادیکال های آزاد، که مسئول پیری پوست و ظهور علائم پیری هستندکمک می کنند. کلروفیل با افزایش تولید کلاژن در بدن به اصلاح و جلوگیری از خطوط ریز و چین و چروک صورت کمک می کند.

آب کلروفیل نوشیدنی ضد پیری، لاغری و ضد آکنه است، خوردن سبزیجات سبز برای سلامت بدن و زیبایی پوست بسیار موثرتر است.

مصرف کلروفیل مایع می تواند عوارض جانبی داشته باشد که جدی نیستند. دوز بیش از حد، می تواند باعث ناراحتی دستگاه گوارش، ادرار سبز و تحریک پوست در برخی موارد شود. بنابراین توصیه می شود به تدریج کلروفیل را در زندگی روزمره خود ادغام کنید، از دوزهای پایین شروع کنید.

 

دیگران پسندیدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *